Yoncaasakin Doğumhaneye bebek kıyafeti dışında kendiniz için de kıyafet de götürdünüz mü orda mı giyiyoruz yoksa oda da mı ilk doğum olduğu için bilmiyorum maalesef
hunilimom Yoncaasakin ben orda giyindim zaten doğum için yattigim odaya getirdim bavulu dolaba koydum doğuma yakın hemşireler istedi annem verdi herşey bitince de ben üzerimi giyinip odama geçtim
dddy Yoncaasakin doğumhanede üzerinizi tamamen çıkarıp hasta önlüğü giydiriyorlar zaten ben doğum yapıp odama geldikten sonra üzerimi giyinmiştim
Yoncaasakin hunilimom sanırım herkesin farklı olmuş bende ordaki hemşirelere sorup ona göre hareket ederim olmadı
Emirsmomm Yoncaasakin hayır doğumhaneye kıyafet götürülmüyor sadece bebek kıyafetlerini hemşireye veriyorsunuz siz önlükle gidiyorsunuz zaten odaya gecince duş alıp giymiştim ben kıyafetlerimi