Fenogretmeni Kizlar merhaba, eşim kurban bayramı için Memlekete gitmek istiyor.onun memleketi 10saat benimki 3 saat. Beni annemlere bırakmayı teklif ediyor fakat 31. Haftada olacağım nasıl olacak bilmiyorum gidenler var mı doktordan kesin izin almalı miyim
T-GizemA Fenogretmeni açıkçası ben eşimi o kadar uzun bir yola göndermeyi tercih etmem. Benim eşimin köyü 2 saatlik yol oraya da göndermiyorum bu sene ne olacağı hiç belli olmaz riske atmaya gerek yok diye düşünüyorum. Bu tamamen benim tercihim ve düşüncem :)
Gulibikkk Fenogretmeni Riskli bir gebeliğin yoksa eğer doktor 3 saate izin verebilir belki canım. Arada mola verip yürümeyi tavsiye ediyorlar kan akışı sağlanması için. Ben 12 haftalıkken 18 saat yolculuk yaptım. 33 haftalıkken de uçağa bindim 2 saat süren bir yolculuktu. Bir sorun olmadı çok şükür.
Annecikk34 Fenogretmeni ben 36. Haftaya kadar 3 saatlik yolculuk yaptım doktor izin verdi. 10 saat çok uzun ama sürekli aynı pozisyonda olmak zorlar. Ben 3 saatlik yolculuklar yaptım çocuk bile sıkılıyordu herhalde içimde sürekli batıyordu rahat değildim.
Fenogretmeni T-GizemA keisnlikle doğru düşünüyorsunuz ama işte ailesini aylardır görmüyor benim ailem yakın olduğu için sık sık geldi gitti ama düşünceniz doğru 🤗
Fenogretmeni Gulibikkk çok şükür. Önce doktor kontrolüne gideyim o zaman aslinda geçen hafta gittim ama yolculuk aklımızda yoktu
Aysegulbztmr Ben geçen hafta geldim 31 haftalik hamileyim 16 saat boyunca otobüs ile geldim. Gelmeden önce doktora gittim. Sakıncalı bir durum yok, bebek gayet iyi arada kalk otobuste yürü sıkıntı olmaz dedi sorunsuz şekilde geldim.
Gamzeeeelim Gulibikkk 29 haftada 13 saat ordanda kendi memleketim 5 saat ordanda düğün var 5 saat dinlenmeli gitsem sorun olurmu
Gulibikkk Gamzeeeelim Riskli bir gebeliğin yoksa doktoruna danış canım. Bu yolculuklar arasında yatılı dinlenme var mı? Ben 18 saat yol gittiğimde bir gece konaklamıştım. 2 saatte bir de mola verip yürüyüş yapmıştım.
Bspring Fenogretmeni ben de 30 haftalığım İstanbul-Ankara yolculuğu için sordum kendi arabamızla olduğu için izin verdi, dinlene dinlene gidersiniz dedi. Doktorunun mutlaka haberi olmalı bence
Alevv1903 Fenogretmeni ben 36 haftalığım doktorum arabanın arka koltuğunda oturduğum sürece izin verdi ve Zonguldak’a gittim kendi arabamızla gittik geldik ama sorun olmadı şükür