Gamze-Bst 20+4 günlük olduk ve ilk defa bebeğimin hareketlerini sol tarafta hissediyorum ve maşallah ilk kez bu kadar hareketli oturdum onu izliyorum 🙂🙈 bugün de aşı olmaya gidicem ağrısı falan oluyor mu?
Nesilhan Aynı haftadayız. Ben geçen hafta tetanoz aşımı oldum. İlk gün uyku hali oldu ve uyandıktan sonra baş ağrısı oldu. Sonraki günler hafif kol ağrısı. Başka bir sıkıntı yaşamadım.