Ddeva123 Kızlar planlı sezeryana makyajlı giriliyor mu acaba ? El parmaklarında değil ama ayak parmaklarında kalıcı ojeye işin veriyorlar mı bilen var mı
nrsen Ddeva123 ben de şurda bekleyeyim benim derdim ipek kirpik. Makyaj yapmıcam bebegi görünce saatlerce ağlarm çünkü 😅
nrsen Ddeva123 ben malzemeleri alıp evde yapıyordum artık. Ay bitane sürdüğümüz şey var afedersin kanalizasyon gibi kokuyor. Hamile halimle hayatta onu yapmam da yaptırmam da.
Ddeva123 Adina sadece tek parmakta oje olmasa yeterli diye duymuştum bi arkadaştan o yüzden merak ettim
cutiebun ruj, oje yasak oluyor. göz makyajı için yasak yok diye biliyorum. kirpik takıyorlar genelde. benim arkadaşım eyeliner ile girmişti. ama ruja ve ojeye izin vermediler. morarma olursa görmeleri açısından
Degisken89 Ben makyajlı girdim.hafif bir göz makyajı ve ruj vardı.oje yoktu.kuzenime ojesini sildirdirmişlerdi.