Gizem10 Kızlar merhaba dunden berı fecı grıp oldum bogazlar şiş burunlar tıkalı hapşırıp duruyorum aradada oksuruyorum durmadan kemıklerım sankı dayak yemiş gibi agrıyor ne yapacagımı bılemedım. Yardımcı olur musunuz ilaçta içmek ıstemıyorum
BBusraa Gizem10 doktorum bana ıhlamur içebilirsin demişti tabii abartmamak şartı ile ☺️ Geçmiş olsun bir an önce iyileşirsiniz insallah
BelinayCaliskan Ben de senin gibiyim dün başladı ve ilaç da alamıyorum öylece halsiz bitkin yatıyorum çok geçmiş olsun canim sana da
Buketttsnr Geçen hafta bende öyleydim günde bir parol ve maximus Boğaz için iliadin burun için verdi doktorum hiçbirşeyin kalmadı gerçi parol bir kez kullandım daha kullanmadım
Busrahio Cok gecmis olsun cnm bence doktoruna bi danış bir sey vermezse dogal yollardan yararlanmaya calis ihlamur ic ve terle bence ter atmak cok iyi geliyor ben normalde de hep öyle yapiyorum c vitamini almaya çalış tekrar cok gecmis olsun
Gizem10 Busrahio tesekkur ederım ıhlamur ılk zamanlarda içme diye çok tembıhlemişti hala zararı olur mu bılemedıgımden içemedim 31 haftalım oldum ama ınsan tedırgın oluyor
BetuLenes bende şuan aynı durumdayim 2 gündür mahvoldum doktor bol sıvı ve yatak istirahati dedi 35. haftamdayim güya bugunlerde çantamı hazirlayacaktim kıyafetleri yikayacaktim 😳
Gizem10 BetuLenes benimde cumartesı dil sınavım vardı bu kafayla gırersem pekte saglıklı gecmeyecek bellı :(
detetedmom404 Ihlamur içmek istemedim içim rahat etmez diye bol baharatlı şehriye çorbası yapıp limonlayıp içtim o kadar iyi geldi ki hem ağrıyı hem gribi aldı benden tavsiye ederim