Svly_smh 13+2 şimdi geldik doktordan kızçemiz oluyor hanımlar çok şükür herşeyimiz çok çok iyi hatta biraz fazla iriyiz maşallahınızı alırız
girl_boy_annesi Svly_smh maşallah canım sağlıkla gelsin prenses bizde kızımızı 13. Haftada öğrenmiştik💖
Svly_smh girl_boy_annesi çok Saolasın canım benim bütün bebişkerimiz sağlıklı huzurlu olsunda yeter ki