tazebiranne_hg04 Busenurarslan ilk 3 ay folikasit kullandım sonra Demir, magnezyum, D vitamini ve omega
Hira_46 Busenurarslan ilk 3 ay folik asit . 3 aydan sonra fobmix OMEGA 3 tüm vitaminlerde içinde varmış
Busenurarslan tazebiranne_hg04 Doktor bana da magnezyum verdi basım agridigi için hangi magnezyumu kullanıyorsunuz ismi nedir Sürekli kullanıyor musunuz sizde mahsuru yokmuş sanırım sürekli icmenin
tazebiranne_hg04 Busenurarslan magvital kullanıyorum bir ara ocean magnezyum kullanıyordum kasılmalarım olduğu için