tupbebekannesi522 Kızlar merhaba. Ben bugün 8+0 oldum. Çok şükür ki çok hafif geçiyor bulantısız falan. Sadece uyku halim halsizlik var. Benim gibi olanlar varmı 🥰
Yildiz028 tupbebekannesi522 bizde yarin 7 haftalik olcaz. Bende de yok bulanti kusma sukur ikinci gebeligim birinciside mide bulantisindan ôluyodum resmen. Ama halsizlik var biraz
Gulaybayer tupbebekannesi522 bende bugün 9+3 oldum 🌸 valla 7. Haftadan beri bol bol mide bulantılı ve kusmalı geçiyor 😅😅😅
2kizannesiiii tupbebekannesi522 merhaba bizde 9+2 yiz 7. Haftadan beri mide ağrısı ve bol uykulı geçiyor, bianda kızımla uğraştığım için daha çpk yorgun ve halsizim
tupbebekannesi522 Yildiz028 evet bebeğin kalp atışlarını duymasam sanki hamile değilim gibi anlamadım yani 😅 bana kıyamıyor bence yavrucum 😅🥰
tupbebekannesi522 Gulaybayer rabbim yardımcınız olsun yediğinize içtiğinizde dikkat edin ama ben iki gün süt içtim ılık şekilde mide bulantım oldu 2 gün kestim içmeyi bulantım da kesildi. Yedeğimizden içtiğimizden de oluyor bence.
Yildiz028 tupbebekannesi522 ben kalp atsini duymadm bend eduysam icim biraz daha rahat edicek . Persembe gunu randevum var insallah gorurum duyarim .
Gulaybayer tupbebekannesi522 hiç yediğinle alakası yok canım sadece su içip su kustuğumu biliyorum 🙏🏽
Kelebkkya Bende 8+3 oldum bugün 2 haftadır mide bulantısı ve kusma halindeyim 😣 ama bu günlerde gecicek inşallah 🤲
Den1z_21 tupbebekannesi522 basqa çaremız yok sabr edıcez naslıkı olsun dıye sabr etdık bunada sabr edıcez
Ebbruc tupbebekannesi522 bizde bugün 9+1 olduk 🥰 2 gün önce lekelenmem oldu çok korktum ama çok şükür dün kalp atışını tekrar duydum, progestan kullanıyorum ve beni mahvediyo 😔😔 onu içtiğim için bulantı ilacı içemiyorum ve diyorum ki 5.-6.haftadaki bulantı değilmiş
Gulaybayer Ebbruc bende 9 haftalığım canım tam iki gün önce kahverengi lekelenmem oldu. Yalnız değilmişim demek bana da düşük önleyici dupbaston verdi doktor bebeğimde iyi çok şükür kalp atışı var 🙏🏽
tupbebekannesi522 Ebbruc progestanı böyle bulantı falan yapınca fitil olarak kullanın diyorlar galiba doktora sorun bence bi
Yildiz028 Ebbruc progestani diyil olarak kullanmak etkilemiyo agizdan alirsan cok yan etki yapiyo demisti bende fitil olarak kullanmistim doktorunuza danisin isterseniz
Ebbruc Gulaybayer çok şükür canım, benim bi kaybım var öncesinde çok korkmuştum. Doktor ilacı kullan bugün dinlen yarın gel dedi, öyle yaptım tüm gün uzandım şükür bebeğim çok iyi şuan 🙏🏻 Anasını korkutuyo ama beni görmek istedi heralde 😂
Ayayka Gulaybayer aaa ne garip bende o ilacı aylardır regli olmuyorum diye kullanmıştım ve regli olmuştum sizi endişelendirmek asla istemem ama görünce çok şaşırdım ve yazmak istedim
Maliefem tupbebekannesi522 daha geçenlerde 8 10 haftaliktim ben ne ara 17 hafta oldum hala anlamiyorum😅😅😅 benim bulantilarim ne geçmedi üstüne bide şimdi bel ağrısı cikti
Ebbruc tupbebekannesi522 bikaç gün daha böyle devam ederse konuşcam doktorla, zaten sadece 1 hafta kullancam