Yuz ustu duruyo sanirim. Yuzude belli. Bende 13+4 de gitmistim buna benzer bir qoruntuydu. Benimki yuz ustu duruyodu. Doktor kizlarda olan 3 cizgi var dedi ama cikintida var dedi. Bu haftalar belirsiz olur demisti. Simdi sizdeki cikintiyida girdum demekki bole biseymis insallqh benimde kizdir.