Kızlar benim ara ara lekelenmelerim oluyordu. Gittiğim doktorların hiçbiri bsey dememişti. Bugun gittiğim doktor bebeğin kesesi alt sekmente yerleşmiş dedi. Yani tam kapanma değil. 10 haftalım hamileyim. 12. Haftayı atlatırsak sıkıntı kalmaz dedi doktor. Benim gibi olup düzelen oldu mu acaba?