Biraz eşinle konuşmaya çalış, evinde kalmak istediğini söyle, ağırlaştığını dile getir, evinde ayaklarını uzatıp oturmayı özlediğini söyle.
Kaynana da her hafta sonu değil 2haftada bir ayda bir gidin, değişiklik istediğini söyle.
Bunu da yanlış anlamasın, hamileliğin verdiği sıkıntılarını dile getir, eşin anlayışlı ise seni üzmeyecektir.
Güzel bir dille anlatırsan anlar bence.
Allah kolaylıklar versin.