hayalbahcem Tugce-12 pco var bende iki aydır prowomen kullanıyorum folik asit ve içindeki bileşenler oldukça iyi yumurta geliştirmesi için. Geçen ay regl sonrası kontrole gittiğimde yumurtam gelişmişti tutmadı o ayrı o başka bir durum ama iyi geldiğine eminim. Fiyatı biraz yüksek ama.
Tugce-12 Tomrishatun canım banada foliborn my force verdi doktor bi işe yaradı mı ne zamandır kullanıyorsun
minikumutlar Tugce-12 valla geçen ay kullandım dozu az geldi bu ay arttırdı bakalım gelen ay hiç büyümedi 10 mm de kaldı bi yumurta
Tomrishatun Tugce-12 6 ay olacak yaradimi bilmiyorum 2 ay sonra gideceğim minimum 3 ay dedi deha hormonu icin verdi
Ligarbawood Pro women vermişti doktorum yumurta tembelliği başlangıcı vardı 13 aylık evliydim artık bebeğim olmuyor diyerek infertiliteye rahim filmi için gün almaya gittim ve hamile olduğumu öğrendim 🥰 vitamini de bir kutu bitirdim ikinci kutu bitmedi
Tomrishatun hayalbahcem bu ilacına bir doktor banada vermişti etkili evet hormon ilaçları zaten hep pahali malesef 20 günde 520 tl veriyorum
hayalbahcem Tomrishatun yok bu gıda takviyesi hormon ilacı değil ve normal ilaçtan çok bitkisel içerikli daha güzel. Sdce içimi bi süre sonra sıkıyor toz olduğu için hap olsa daha kolay ☺️
hayalbahcem Tomrishatun siz ne kdrdır deniyorsunuz sizde pco mi vardı sanki öyle hatırlıyorum ama emin de değilim
Tomrishatun hayalbahcem bende pco yık yumurta kalitesi artması için verdi ben şuan biesteron kullaniyorum hersye normalde bende yas var ondan olmuyor oluyor olmuyor işte kurtaj kimyasal tup bebek ne varsa işte esimdede bendede problem yok