Gulo0106 Merhabalar hamile olmadan önce karadeniz turu satın almıştık şu an 13 haftalık hamileyim doktor 4 saatten fazla uzun yol gidemiceğimi söyledi sizden giden var mı bir problem yaşadınız mı ?
teachersrn Gulo0106 ben 10 haftalık hamileyken İstanbul’dan Rize’ye gittim. Doktorum izin vermişti. 14 saat sürdü, kucağımda oğlum uyudu sürekli. Her tarafım tutulmuştu, zor bir yolculuktu ama iki üç saatte bir durup yürüyüş yaptım.
Alevv1903 Gulo0106 canım ben 35 haftalığım 36. Haftaya girdim Zonguldak’a gittim geldim doktorum bana arka koltukta oturduğun sürece sorun yok git dedi ama sen tur diyosun hani kendi arabanız olsa sorun yok ama otobüs uçak bunlar bebek suyu için tehlikeli tabi
Babytwo2 Gulo0106 biz de aynı şekilde Karadeniz üzerinden Batum tatili planladık ama bn tatile çıktığımızda 8 haftalık olacağım ins sorun olmaz yolda iner dolaşırız diyoruz kan dolaşımı içi!n. Bakalım gitmeden yine de sorarım doktora . Ama benim de aklıma takılıyor bu konu . İlk hamileliğim riskli gebelikti hiçbişey yapamadım ona rağmen 30 da suyum patladı tedirginiz de bu yüzden ama her hamilelik farklı bunda kanamam yok diyip kendimizi rahatlatıyoruz
Tgbgcli Ben 20. Haftamda Karadeniz turuna katıldım ama doktorumla görüştüm bir sakınca olmadığını söylediği için şuan 32. Haftadayız çok şükür bi sıkıntı çıkmadı.
Gulo0106 Arabayla mı gitmiştiniz siz biz tur şirketinin otobüsüyle gidicez çok sık mola verme imkanım olmucak sanırım teachersrn teachersrn
teachersrn Gulo0106 kendi arabamızla gitmiştik evet. Uzun süre oturmaktan tutuluyor vücut ama benim kucağımda oğlum olması da bir faktördü. O yüzden yorulmuştum ben yoksa yol yormuyor ama doktorunuz niye önermedi acaba? Riskli bir durum mu var?
Gulo0106 teachersrn daha öncesinde düşük riskim vardı şu anda yok aslında ama önermedi düşüğü tetikler bide yanlış anlamış olabilirim damar tıkanıklığı gibi bir durum olabilir dedi
Serap-Yigit Gulo0106 bana doktorum bacağında kan pıhtılaşması olur. Sadece arada 3 ay izin veriyoruz o da saat başı 15 dakika yürüyerek dedi.
Gulo0106 Alevv1903 internette okuduğum zaman da otobüste 2 saatte bir koridorda 10 dk yürüyün demişti ya çok heves ettim parayıda ödedim aslında iyi de hissediyorum kendimi ama bilmiyorum yani rahat geçiyor aslında hamileliğim büyük bir risk mi yoksa standart bir durum mu arada kaldım
Alevv1903 Gulo0106 bende gördüm onu ama otobüs firmaları bu tarz sorumlulukların içine çok girmiyo ya illa onada bi kulp bulurlar dikkat etmenizde fayda var
dormicum Gulo0106 Bana doktorum 2 saatte 1 durup yürümemi söylemişti, öylede yaptım . Çok şükür hiçbir sıkıntı olmamıştı. Birde bol su iç demişti, su şişesi hep elimdeydi.