Elif3435 pek bilgim yok vajinada bağırsaklarda falan bulunan bir mantar bu aslında ama çoğaldığı zaman böyle sıkıntı oluyor genelde adet olduğumuzda vajina florası değişiyormuş o yüzden bazen bu mantarlar üretiliyormus gibi birseyler demişti doktor internetten bakarsan daha doğru bilgi alabilirsin ben unuttum şuan , sürekli akıntım oluyordu ilişkide yanma falan sonuç olarak o çıktı işte bende