miranmomsss Kızlar robot süpürge almayı düşünüyorum kullanıp memnun kalan var mı bi süreden sonra pek verimli çalışmıyormuş doğru mu memnun kalan hangi modeli kullanıyorsunuz 🌸🐣
Mucizeminnos miranmomsss roborock s5 max kullanıyorum çok memnunum her süpürmeden sonra içini boşaltırıyorum filtresinide diğer süpürgeyle iyice çektiriyorum
Acemianneee08 miranmomsss kuzum tavsiyem robot süpürge de silme özelliği olmayan toz haznesi geniş olanını alın. Benim 32. Haftadan sonra elim ayağım oldu her gün bu kadar tozu nerden buluyor hayret ediyorum yatak altlarına falan da giriyor en sevdiğim özelliği o . Silme özelliğibi 1 yıldır sadece 1 kere kullandım oda halıları yıkamaya yollaynca yoksa halıları da ıslatıyor. keşke toz haznesi daha geniş sadece süpürge olanını alsaydım. Benim ki xiomi SE olan
SeydaYvz Bende xiaomi mop pro hem silip hem süpüren modeli var yaklasık 1 sene olucak 6 ayda bir yedek parçaları değiştiyorum her değiştirdiğimde ilk gün ki gibi çalışıyor tavsiye ederim
Eslem_1 Xiaomi mop pro..hem süpürüp hem siliyor ama silme özelliğini hiç kullanmadım daha öyle duruyor 😀
Tgbgcli Xiomi vacuum mob pro 2 yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum elim ayağım resmen çok ama çok memnunum
aylinpalaa miranmomsss Roborock s5 max kullanıyorum 1 sene olacak ve bu süreçte elim ayağım oldu gerçekten🤗
Pera48 Roborock s6max kullanıyorum kamerasıyla evde yokken dışardan izleyebiliyorum çok memnunum. Evde kedimiz olduğu için bu modeli tercih ettik. Halıları silerken uygulamadan girilmeyecek alan olarak işaretlerseniz ıslatmaz.