Sevi_l bebeğim 8 günlük 36 haftalık doğum yaptım 3 kilo 70 gr bugün yine doktora geldik sarılık olduğu için 2 800 çıktı sizce normal mi
Gorkeminannesi Sevi_l gayet normal 3190 doğmuştu oglum sarilik olmadi ama 2 kilo 800-900 gramlara düştüğünü hatırlıyorum şişlikleri falan da iniyo çünkü anca toparlamaya baslar yavas yavaş