busrakrntas Ben 33 haftadayım çalışıyorum ama zorlanmaya başladım sizler nasılsınız? Bu süreci nasıl geçiriyorsunuz
Nurgl34 busrakrntas bende 22. Haftadayim yorulunca kasılmalarım olmaya başladı bakalım ne kadar çalışabilirim
Elisarli Bende 27+4 teyim çalışıyorum ama artık çok zor oluyor çalıştığım gün saatler geçmek bilmiyor sürekli ayakta olduğum için ayaklarım patlayacak gibi ağrıyor. Gece ağrıdan uyku uyuyamıyorum ne kadar dayanabilirim bilmiyorum
Rojperest Ben 34 teyim çalışır raporu aldım, işim zor değil masa başıydım ama oturmak bile zorluyordu sağolsun iş yerim kalan süreyi evde çalışarak geçirmeme müsade etti, ama evde aynı ya ne oturabiliyorum ne uzanabiliyorum nefesim daralıyor valla çok zor