Taricat Kızlar 2 gün sonra kontrolümüz var 13+4 olacak gittiğimizde . Acaba belli olur mu cinsiyeti ? İlk gebeligimde 14 haftalıkken ogrenmistik
MerveEbru Taricat doktor tahmin yürütebilir ama bende yanılma olmuştu canım erkek dendi detaylıda kız olduğunu öğrendim
Annekusumm Taricat biz buqun 11+4 üz ikili tarama icin gttim ve bi tahminde bulundu hemde %90 dedi bende sasrdim 😂
Taricat gamzosgamzos Aaa ne güzel erkenden ogrenmissin 😌 bende öğrenebilirim inşaAllah çok merak ediyorum🤲🏻
Taricat Annekusumm buradan gördüğüme göre ikili taramada çıkan tahminler genelde doğru çıkıyor sanırsam hadi hayırlısı 😂
Annekusumm Taricat buyuk kizimi 11 haftalikken oglumu 22 kucuk kizimi 14.haftada ogrendim bunda da erken soylediler erkek diye sasrdim ama hayrlisi ikiside bizimdii oglum cok istiyodu erkek olmasini 🤲🌹
girl_boy_annesi Annekusumm şimdikini kaç haftalık erkek dediler babada 12+2 de erkek dedi de merak ettim
gkbyza Taricat bana 15.haftada erkek sinyalini verdi ama 18.de kız olduğunu söyledi sonra 21.haftada başka Dr gittim o da kız dedi. Haftaya detaylım var onu bekliyorum o da kız derse 3 evetle inşallah kızımız olacak 😂