Merve_tna dün doktora gittim 1 cm açılman var dedi 39. Haftamdayım çatın iyi dedi ve serviks uzunluğu için yüzde 50 dedi bu ne oluyor hiç anlamıyorum ilk hamileliğim tecrübeli annişler aydınlatırsanız sevinirim ☺️