Zrksvly33 gastrolojide tedavi gördüm doktorum iki dozdan iki ay sonra tekrar yapılması gerektiğini söyledi . Ama son trimester da olduğum için kar zarar olarak bakmamız lazım ben riske atamıyorum kadın doğum doktorun ile görüş onaylarsa yapalım dedi kadın doğum doktorum yapılsın dedi . İçim rahat etmedi ilacım prospektüsü okudum kendim yaptırmaktan vazgeçtim . Sizleri etkilemek istemem araştırıp kendiniz karar vermelisiniz . İlacın prospektüsünde yazanı olduğunu yapıştırıyorum okuyun lütfen .
Gebelik dönemi
FERINJECT gebeliğin ilk trimesterinde kontrendikedir.
Ferrik karboksimaltoz formunda demirin gebeliğin ikinci ve üçüncü trimesterde kullanımına ilişkin yeterli veri mevcut değildir.
İlacın hamile kadınlarda kullanımına ilişkin klinik veri bulunmamaktadır. İlaç hamilelik sırasında kullanılmadan önce dikkatli bir risk/fayda değerlendirmesi yapmak gerekir.
Hayvanlardan elde edilen veriler, FERINJECT’ten alınan demirin plasenta bariyerini geçebildiğini ve ilacın hamilelikte kullanımının fetüsün iskelet gelişimini etkileyebileceğini göstermektedir.