Kızlar yarın kadın doğuma randevu aldım hormon testi vereceğim adetimin 3. Günü olacak sorum testi aç karnına mı vermem gerek ve de adetliyken üstten ultrason yapıyorlar mı kist vs durumlarını öğrenmek için? Alttan de yapılabilirmiş ama pek rahat hissetmem regliken.