masall123 Rahatsızlığım nedeniyle kana bakıldı doktor herşeye rağmen beta HCG de bakalım dedi sonuç 0.100 çıktı gebelik yok dedi fakat adetim her ay düzenli olur bu ay 5 gün gecikti sizde nede kızlar
Eldgrn masall123 canım olsa 5 gün gecikmiş çıkardı sen yine bekle bazen 7 8 günlerde yükselen arkadaşlarımız var burada betası ama mevsim geçişlerinden stres onlardan da olmuş olabilir