tazemomm16 ben ilk çocuğumu onda dogum yaptim kesisiz dikişsiz doğurdum mükemmel bir doktor 6 ay önce dusuk yaptim kürtaj olmama izin vermedi ilacla dusuk yaptirdi suan muayenesi 350 doğumu 5500 tl biraz fazla anlatıyor herseyine karışıyor ama hepsi senin ve bebeğinin iyiliği için eğer yanina muayeneye girdin mi 40 dkka çıkamazsın dışarı hic bir zaman muayne saatinde muayne olamazsın qma değer öyle biri oyuzden çok hastası var..