seymen sadece el ve ayaklarım bazen de diğer yerler çok fazla kaşınıyor.ama kaşıntının başlamasıyla farkettim hemen doktorumdan tahlil istedim iki üç gün oldu birden başladı zaten kaşıntı da.bir yakınımın başına gelmişti diye önlem almaya çalıştım kendimce ama umarım ilaç işe yarar hap şeklinde kullanıyorum şuan