Feyzaerturk herkesin doğumu kendine özeldir, benim annem de beni çok kolay doğururken sonraki kardeşimde nerdeyse ölüyormuş yani aslında ilk çocuk yada ikinci farketmez ne yaşayacağımızı hiç birimiz bilmiyoruz elimizden gelen tek şey doğumu kolaylaştırıcı egzersiz masaj vs ne varsa yapıp dua edicez. Sık sık bebeğinizle konuşun “seni çok seviyorum karşılacağımız zamanı iple çekiyorum, bu yolculukta beraber güzelce halledicez sana ve kendime güveniyorum.” şeklinde iyi gelecek. O andan ziyade bebeğinizle kavuşacağınız onun o minik bezelye parmaklarını, minik burnunu göreceğiniz ilk anı düşünün. O anın çok büyüleyici olacağına inanıyorum ben. 😍 unutamıyacağınız kadar güzel bir doğum geçirmeniz dileğimle ❤️