Defnenil maşallah maşallah canım.Rabbim hayırlı uzun ömurler versin bebiskerine. Bende salı perinotolog dan çıktım.12 hastalığın ikizlerim olucağını biliyordum.ama ikisininde kız olduğunu öğrendim.o kadar sevindimki anlatamam.doktordan çıktıktan 19 dakika sonra şakır şakır kanaman oldu geri döndük .zaten bende rahim ağzı yetmezliği var.dün dikisim atılacaktı.tabi bu kanamadan dolayı ertelendi.rahim ağzım sınıra az kalmis 28mm .şimdi salıyı bekliyorum.İnşallah kanama olmaz ve dikisim atılır.bana da dua eder misin bende kızlarımı sağlıkla Zamanında Kucağıma alayım