Merhabalar , bu gün doktora göre 7+2 olarak 2. Kontrolüme gittim . Bebiş büyümüş fakat rahimde kanama alanın var dedi doktor progestoran verdi bir ay sonra gel dedi. Dışardan gelen bi kanama yok lekelenme de yok. Böyle olanlar varsa yazabilir mi bir ay kendi kendimi bunaltacagım şimdi bir şey olacak diye 😐🤔