Fatoscabiseyler Selam hanımlar pcosluyum 2 yıllık evliyim ve tüp bebek tedavisi ile şu an 6+4 haftalık hamileyim. Hadi birbirimize destek olalım neler yaşadınız❤️
Behiye89 Fatoscabiseyler Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🌸 dünyanın en güzel duygusu. Her anın keyfini çıkarın🌸❤️ dünyanın en güzel bekleyişi. Biz 34 haftalık olduk geri sayım başladı
Essra32 Fatoscabiseyler 34+0 olduk bizde zor ama güzel bir süreç rabbim hepimize kucaklarimiza almayı nasip etsin
Bebekdelisi Fatoscabiseyler ben ılkım dogdu tüp bebek simdi yenıden 8h olduk atıldı ikiz zor ama güzel zamanlar🌸
Fatoscabiseyler Behiye89 hiçbişey kalmamış rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ İlk başlarda bu karın ağrısı falan normal mi sizin nasıl şikayetleriniz vardı o zamanlar hatırlıyo musunuz
Behiye89 Fatoscabiseyler aminnn🌸 oluyordu hiç unutmam korkardım. Normal bu durumlar. Ben regl olucam sanmıştım hep hatta üzülmüştüm olmadı diye meğersem minik insan tanem tutunuyormuş. Düzenli beslenin sağlıklı beslenin birde ilanlarınızı dikkatli kullanın. Tüp bebekte en önemli olan biliyorsunuz ilaçlarımız 🌸
Fatoscabiseyler Behiye89 evet kesinlikle herşey ilaçlar ama bizim durumumuz gerçekten zor yani gebe kaldıktan sonra bile bitmiyo heyecanımız stresimiz en ufacık şeyde korkuyoruz bişey oldu olucak diye aklımız çıkıyo allah çektiğimiz çileleri mükafatlandırsın❤️