amine2023 Kızlar doktor benden bu testleri istedi. Devlet hastanelerinde yaptıramadık. Özelde de ciddi para istiyorlar. Siz yaptırdınız mı bunları. [https://mutluresim.com/images/2022/06/28/eSSuM.jpg](https://)
Bayancorek amine2023 Ben hepsini devlet hastanesinde yaptırmıştım. Hastaneden hastaneye değişiyor sanırım. 🤷🏼♀️
Mavisperi amine2023 bunu gebeliğin ilk başında takip açtırinca hiç sormadan kan ve idrar alıp yapıyorlar zaten
amine2023 Ebbruc hangi hastanede yaptırdınız. bide devlette kadın doğuma randevu mu alıp yönlendirdiler sizi bu testler için
amine2023 Mavisperi biz kliniğe gidiyoruz. Doktor dedi ki burda çok yüksek olur ücreti. Devlette yaptırın dedi. Ama devlet yapmadı. O yüzden ne yapacağımızı da bilemedik
Meliyyke amine2023 sağlık bakanlığınca zorunlu kılınmış testler değil ama gebeliğin sağlıklı ilerlemesi açısından isteniyor. Ben 1500 lira para vermiştim 😒
Nnanaa amine2023 ben bunları sağlık ocağında yaptırmıştım. Gebeliğin başında yapılan testler değil mi? Direkt kendileri yapmıştı hatta ben bişi demeden. Kayıtlı olduğunuz sağlık ocağına gidin yaparlar.
nrsen amine2023 sağlık ocagna sorun orda yapılanları yapıyolar yapılmayanlar için kadın doğuma yönlendirir. Ben de liste vardı doktor vermişti , özele sordum 1600₺ falan demişlerdi. Devlette ücretsiz yaptırdım.
Moonlight38 amine2023 Canım aile hekimliğine git, ben her ay aile hekimliğinde kolaylıkla sıra beklemeden yaptırıyorum
Deletedmom7373700 amine2023 devlet hastanesi yapıyor neden yaptıramadınız ki ? Zaten sağlık ocakları da gebelik için takip açıyor gidince. Orda ilk yapılan testlerde yapılıyor bunlar. Sağlık ocağında takibiniz yoksa gidin açtırın orda yaptırırsınz
Ebbruc Deletedmom7373700 aşkım bişey sorcam, sağlık ocağına gebelik bildirimi yapmak şart mı aşı için falan mı gerekiyo