Ozum12 30 haftaya girmiş bulunmaktayız zaman daralıyor doğuma 8-9 hafta var duygular nasıl tatlı telaşlar başladımı ☺️🌸
Birkuzucukbeklerken Ozum12 inanki hic heyecan yok kucagimdakiyle uğraşmaktan yorulmasam zorlanmasam hamile oldugumu unutacağım o derece 🙄
annesinin_beybisi Ozum12 benim de yarın 30 haftalık oluyo 🤗 hem bir an önce zaman geçsin bir sorun olmadan bebeğimi kucagima alayim istiyorum hem de zaman hemen geçmesin biraz daha rahatlığın tadini cikarayim istiyorum🤭
Ozum12 Birkuzucukbeklerken Rabbim kolaylık versin sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah kızmı erkekmi 😂
annesinin_beybisi Birkuzucukbeklerken ayy ikinci gebelikte bir de öteki çocukla uğraşma derdi oluyor dimi😁 düşününce bile yoruldum allah kolaylik versin😀
Ozum12 annesinin_beybisi bende arada düşünüyorum aynı şeyleri ama galiba kavuşmak daha ağır basıyor 🤭
Birkuzucukbeklerken annesinin_beybisi amin cocuk degil anacim keşke çocuk olsa en azindan birazcık ihtiyaçlarını karşılar bu da bebek daha 9.5 aylik teyzesi 😅😅😅😅