Kvser ayyy ya kuzim aynı bende öyle akıntım çok fazlaydı her sabah adet oldum diye gidiyordum sürekli orkit koyuyordum iç çamaşırımı ıslatmasın diye
Rabbim yüzünü güldürsün bebeğim inşallah bekle biraz daha sende benim gibi 7.ci günde yap
Erken olunca bazen çıkmayabiliyor