Kızlar benm 2. Gebeliğim 35.4 günlüğüz şuanda çapraz duruyordu kızım ve makat geliş olmuş. İlk doğum normaldi.. Bu makat geliş duruyor şuanda doktorum da dedi ki 1 hafta 10 gün sonra tekrar bakalım olmazsa sezeryan için gün verim diye.. Size sorum şu başka hastaneye gitmeli miyim bu arada gittiğim devlet hastanesi.. İnternette bebeği döndürmek için videolar gördüğümü de söyledim çok tehlikeli kordon dolanabilir, bebeğin eşi kopup bebekten ayrılabilir sakın deneme yapma öyle şeyler dedi paylaşmak istedim bunu da sizinle