Sağlık ocağına kan vererek öğrenmiştim doktor ve ve ebe daha erken 7 ya da 8. Haftada git kadın doğuma demişlerdi.Beta 649 du öğrendiğimde.Ama hamile kalmak istediğimde folik asit kullanmaya başlamıştım zaten kadın doğuma 7+5 te gittiğimde hem kalp atışı hem bebek gözüktü.