Kızlar dün gece fenalaştım bugün acilen hem devlet hastanesine hemde özele gittim. Doktor bebeğimin kalbinde beyaz bi pırıltının olduğunu söyledi. Bu tür vakalar down sendromu olabiliyormuş. Zaten daha önce de ense kalınlığı 2.45 çıkmıştı ne yapacağımı bilemiyorum böyle bi durum yaşayan oldu mu ? Dualarınıza ihtiyacım var 😢🙏