XGoncaa Tecrübeli anneler hangi ay kaç adet bez kullanılıyor acaba bilgilendirirmisiniz indirimlerde bez stoklayan annelere yardımcı olun?
kahvesever__ XGoncaa yeni doğdunda 1 numara kıllanıyordum oğluma şuan 2 numara kullanıyorum pirma bir paket alıyorum bittikçe stok yapmıyorum
Gorkeminannesi XGoncaa ilkinde 1 numarayi 150ye yakin almistim ogluma simdi bi paket 144lü bi paket 44lü aldim 2 numarayı 210 tane almıştım oglumda o zaman iki paket halindeydi sonra da 3e geçmiştim
goldumsu XGoncaa 20 günlük 4 paket 40lı bezi bitirmelik olduk. Çok çiş yaptığından sürekli değiştiriyorum rahatsız olmasın diye. 2 numara paketim var onu denemedim ama eğer büyük olmazsa ona geçeceğim yoksa bi paket daha 1 numara alırım