Ceren_Guney1 Kızlar cumartesi günü şeker yüklemesi yaptırdım herşey iyi ama b12 düşük çıktı doktor benexol b12 hapı yazdı gebelikte kullanıyoruz korkmana gerek yok dedi kullanan var mı sorun yaşayan ben biraz paniğim de 29 hafta oldum bide