Zaman çok hızlı geçiyor miniğime kavuşmama az kaldı 🥹 sizde durumlar ne güzel anneler şafak kaç heyecan var mı her şey hazır mı 🤗 ben hala beşik ve bebek arabası almadım 🤭inşallah bayramdan sonra hem eksikleri tamamlayıp hem çanta hazırlama işine başlayacağım 🥰 geç kalmış olmam umarım 😁