Rabia54 çok tsk ederim tatlım.Hic sancim çıkmadı Nst de.Benim de erken doğum riskim vardi.Ama istirahatle,ilaçla tuttuk bebeği.Daha bugün kontrole gelmiştim Dr um tehlikeli zamanı geçtik bebek gelebilir sakın endişe etmeyin demişti.Siz de moralinizi yüksek tutun ve bebeginize inanın.Siz nasıl onu bırakmak istemiyorsaniz, emin olun o da sizin gibi sizi bırakmak istemiyor.Allah hepimize saglikla yavrularımızı kucagimiza almayı nasip etsin