Aylar kuzum hiç gözünü korkutma bende 24. Hafta Covid oldum hala oksapar kullanıyorum. Diyetisyen veya endokrin uzmanına git kan şeker ölçüm cihazı al . Yemekten önce ve yemeği ağzına ilk aldığın lokmadan tam 1 saat sonra şekerine bak . Açlıklar 96nın altında tokluklsr 140ın altına olmalı.pirinç patates beyaz ekmek un paketli gıdaları bırakman gerekiyor. Çavdar tambuğday ekmeği tüket . Makarna oalrak tam buğday veya kepekli makarna .et ve sebze ağırlıklı beslen . Ara öğünleri atlama . Meyveui gündüz 1 porsiyon şeklinde tüket yanına muhakkak süt veya yoğurt olsun. Kiraz 10-12 tane , çilek 10-12 tane , ince bi dilim karpuz , sert nektari ,yeşil elma ,kivi bunlwr 1 er porsiyon meyveler . Ben sabah 9-10arası kahvaltı 12-12,5 arası ara öğün 15 gibi öğlen yemeği 17-17,5 arası ara 19,5-20arası akşam yemeği 22gibi bi süt içip yeme işini kapatıyorum. Yemeklern yanında yoğurt muhakkak tüketiyorum. Bulgur pilavı makarna varsa o öğünde ekmek tüketmiyorum. Sabah kahvaltıda şeker hızlı yükseliyor gece boyu aç kaldığımız için o yüzden maks 1 dilim ekmek yemenizi tavsiye ederim. Bunlar 38. Haftaya kadar deneyimlediklerm . Birde illa ki kaçamağnx olur kaçamak yaparsanız gündüz yapmaya çalışın ve 20dakka yürüyün en az