Hilalkl Kızlar 37+5 bugün ilk dogumum değil ama üzerinden hem 5 yıl gecti hemde agırısız sadece nişanımla doguma gittiğim için suan 2.gebeliğimde vainaöa aşırı baskı bacaklarıma ara ara kramplar giriyo adım atarken falan doğum yakınmı acaba