Bat günü kahverengi leke görüp de regl olmayıp hamile olduğunu öğrenen oldu mu. Benim normalde regl öncesi şiddetli kasık agrim olurdu ve bilirdim olacağımı bu ay doğru düzgün ağrı flan hissetmeden kahverengi leke gördüm ama şöyle bişey var benim sürekli regl öncesi kahverengi akıntım olurdu sizce adet mi olcam. Böyle bi durumla karşılasip aksi olan oldu mu