Batuga hayırlı olsun ben dhaa ne kadarlık tam bilmiyorum bu cuma doktor aydınlatacak inşallah bu gün kan verdim sabaha doğru çıkar o da anca normalde bu gün 8 haftama girdim ama adet çok düzensiz uygulamaya göre gecikmenin 1 günü 5.67 ile öğrendim 2 günde 1 yükselmesini takip ettim Allah’a bin şükür güzel yükseldi geçen salı 580 di bu günlerde bayağı yükselmiş olmalı 17 Haziran’da doktora gittim rahim kalınlaşmış 10 güne kese gözükür demişti ne kadarlık diye sordum kese görmeden ne kadarlık olduğunu söyleyemem dedi ama 4 civarı dedi dün 10. Gündü ben bilerek biraz daha ileri tarihe aldım randevuyu yani ortalama 6 civarı olmalıyım bende bilmiyorum kafalarda deli sorular