Sevgiiss Kızlar bugün detaylı ultrasonum var umarım hepimiz güzel haberler alırız dualarınıza beni ve oğlumuda ekleyin 😍😍
Aylinadakaya Sevgiiss şuan hastanedeyim 3.nst çekilecek. 2si kötü çıktı. Birinde kalp atışları düşmüş 3 kere. Eğer bu da kötü çıkarsa yatış verecek. 37+4 deyiz şuan. Dua edin kızıma sağlıkla kavuşayım 🙏🙏🙏
ARSIZCANSU06 Benimde bugün randevum var bende 2.ci kez gidecem hastaneye minik mucizemi görecem inşallah 🙏🤰❤
Sevgiiss Aylinadakaya dualarıma sizide ekleyeceğim kocaman olmuşsunuz maşallah sağlıkla kucağınıza alın minik yavrunuzu 🤲🏻🙏🏻
Aylinadakaya Sevgiiss bebeğimi nst sonuçlarının kötü çıkması nedeniyle sezaryen ile kucağıma almış bulunmaktayım. 🥳