Canım sana umut olmak isterim ❤️ Benimde 3 yıl önce bir düşüğüm oldu evlendigim ilk ay kalmıştım kalbi durdu kürtaj oldum onun üzerine bir türlü olmadı, aşılama çatlatma iğnesi denedim hormonlarımda ve eşimde hiç sıkıntı yoktu yinede olmadı duaya ve Allah’a sığındım oldu çok şükür kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim zamanı var bol bol dua et ve Allah’a sığın, elinden geldiğince Meryem suresi oku ❤️