smls19 Merhaba kızlar 2. Bebeğime hamileyim ilk bebeğim erkek bu bebeğim de büyük ihtimalle erkek sizce ne almalıyım diğer oğlum daha 2.5 yaşında bebeklik kıyafetleri falan da çok eskimiş durumda değil
Unlukacar smls19 benim oğlumda 20 aylık canım 2. Bebeğimde erkek tüm kıyafetleri duruyordu ben bş hastane Çıkışı yaptıracağım emzik alacağım biberonumuz vardı cam onun uçlarını alacağım çok şükür fazla eksiğimiz yok canım eğer sizinde hepsi duruyor ise sizde değerlendire bilirsiniz
Tutiko smls19 valla kıyafet oldugu gibi duruyor bizmfe üc tane zıbın aldım corap aldım okdr yeni bide hastane cıkısı alcam beşli gydirmeye okdr onun dısında lohusa pedi alt acma bezi bebek bezi biberon emzik deterjan bebanthen krem aldım gecen 7 parca sey 650 tl odedim hersey asırı pahalı baskada bsey almam hersey duruyor
teachersrn smls19 benim de ilk çocuğum erkek uyanları giydireceğim, zaten Kasımda doğacak kışın evde geçecek çoğunlukla. Bir kaç tane takım alacağım bir tane cici hastane çıkışı alacağım. Ve bol bol bez. Başka bir şey almayı düşünmüyorum açıkçası, her şeyi var
Nlfr123 smls19 kıagetlerı duruyor ise bısı almana gerek yokkı canım biberon mama bez al yeter bence benımde oglum var 1.5 yasında kızım olucak allahın ıznı ıle abısının cıtcıtlıları var bı suru kızıma almıcam 2-3 hastane cıkısı alıcam bıde yenıdogan emzık bıberon bez aldım senın erkekse hıc alma bence hersey cok ates pahası
2kizanasi Ilk kızım 2 yaşında 2. Kızımı bekliyorum büyük eşyaların hepsi mevcut ve çok iyi durumda kızımın 2 bavul kıyafeti battaniyesi vs de var ben yeni olarak nevresim takımı Pike Çarşaf/ alez 3lü 5li takımlar 2 3 fazladan battaniye Zıbınlar Çorap gibi şeyler aldım bu kızıma özel olsun diye. Bir kaç parça hoşuma giden şeyler aldım dayanamadiklarimi 😄 onları büyük ve kışlık aldım hatta aynılarını kızıma da aldım. Geriye bakım ürünleri şampuan bez mendil vs kalıyor
smls19 2kizanasi bende öyle yapacağım ya büyük şeyler zaten duruyor var hepsi emzik biberon gibi şeyler alcam bide bi hastane çıkışı alırım galiba
smls19 teachersrn 2. Bebekte herkes aynı oluyor o zaman bazılarına bakıyorum cinsiyetleri aynı olmasına rağmen tekrar eşya diziyor gözüm korktu acaba dedim öyle mi olması gerekiyor 😂😂
teachersrn smls19 yok vallahi bu pahalılıkta gereksiz hiç bir şey almak istemiyorum. Kızıma oğlumdan kalan mavi lacivert ne varsa her şeyi giydiricem evde. Çabucak büyüyorlar. Bez yetiştiremicez zaten bir de kıyafete para veremeyeceğim açıkçası. Bir iki yeni takım yeterli bence 😊
smls19 Nlfr123 öyle yapcam canım yani Herşey çok pahalı ve oğlumun herşeyi duruyor bi emzik bez mendil falan alıcam
Emirsmomm smls19 eğer bebeğiniz erkekse önceki çocuktan kalanları giyinsin masrafa gerek yok bence zaten çok çabuk büyüyorlar. Sadece zıbın ve ağız mendili almanızı tavsiye ederim
Neziya12 smls19 benim de ikinci gebeliyim kızımın herşeyi duruyor ikincisi de kız o yüzden Bi hastane çıkışı alcam Bi tane o kadar herşeyi duruyor kaldırmıştım ben
smls19 Neziya12 benim de ikisi de erkek bende herşeyi saklamıştım onları kullanacağım ekstra bi emzik bez mendil falan alıcam bi iki parça zıbın tamamdır
Mervee3831 smls19 valla benim ilk cocugum kız 3 yasında bi kızım daha oldu hiç bişe almadım bi kaç yeni kıyafet dısında cünkü yıpranmamıs tertemız duruyorlardı grek görmedim
smls19 Mervee3831 benim de öyle olcak bebek doğduğunda oğlum 3 yaş 3 aylık olmuş olcak ama yine de herşeyi temiz taze duruyor kullanacam mecbur şu pahalılıkta çok birşey alamıcam
Mervee3831 smls19 ben suan erkek bebek beklediqim için aldm kızlarım hala aynı ablasınınkileri giyıyo yenide alıyorum ama 1 2 parca ne gerek ya