Zehra65_ iremcannn1907 öyle mi bende diyorum acaba direk sezeryan mı desem çünkü normali deneyip o kadar sancı çeksem sonra sezeryana dönse
Zehra65_ iremcannn1907 Rabb’im bağışlasın inşallah peki bebeğinizin sağlık durumu nasıldı iyi miydi kaç gün kaldınız 🌺
iremcannn1907 Zehra65_ ben çok sancı çektim canım buna rağmen olmadı açılmam. Bebeğim çok iyiydi şükür gayet sağlıklı bi bebek. Bi gece kalıp çıktık hastaneden. Şimdi 6 aylığız 🥰
Zehra65_ iremcannn1907 maşallah Rabb’im bağışlasın inşallah az önce baktılar açılmam yok sancılarım hafif varmış çıkaracaklar mı bilmiyorum