Mervez128 Kızlqr merhaba doktor bana dediki ikili taramam normaldi 10 gün gecti bugun tekrar gittim ensesi incelmemiş kalbi delik olma ihtimali var dedi yasayan varmı kendimi cok kötü hissediyom 😞😞😒😞😞😔
2kizanasi Yorum katmadı mi Doktor? Mesela ense kaç mm? Kalp deliği de sonradan da kapanabilir diye biliyorum ama.. başka doktora gidin
Mervez128 2kizanasi dowm sendromlu testi normal dedi ama ensesi incelmeliydi dedi bu kalple ilgili olablirdedi