kubrademirr Hanımlar merhaba, daha 5 haftalığız eşimle karar veremem bebek odasını a-z’ye işte dolabı biraz büyüyünce kullanacağı beşiği ve komodini alalımmı yoksa bir süreliğine sadece anne yanı beşiği yeterlimidir tecrübesi olanlardan bilgi bekliyorum 🙏😇😇
tazebiranne_hg04 kubrademirr hem anne yanı hemde yatak gibi olan beşikler var 4 yaşına kadar yatabiliyor öyle birşey tercih edebilirsiniz
derinnguney kubrademirr Benim yeğenlerim 3,5 - 4 yaşına kadar park yatakta yattılar sonra oda takımları oldu. Ama Dolap çok gerekli bir ihtiyaç. durumunuz varsa alın oda takımı yoksa park yatak baya uzun süre götürüyor
2kizanasi Bence 5 hafta çok erken ama tabi siz bilirsiniz. Odanız varsa/müsaitse komple takım alabilirsiniz, ama ilk zamanlar bebeği ayırana kadar beşik yeterli oluyor
Hande_tn Ben de 5 haftalığım oda yapmıycam sadece beşik alıcam odayı 1-2 yaşına gelince ayırınca yanımdan o zaman yapmayı düşünüyorum oyun oynayabileceği çocuk odası şeklinde bebek odası yaparsam zaten ilk yıl yanımda yatacak ve sonra çocukluk evresinde ben o bebek odasını ne yapıcam ?