Rabiakltk5 Cuma günü 17.40 ile Hamile olduğumu öğrendim 2 gündür de açık kahverengi lekelenmem var sizce normalmi bebeğin tam tutunma aşaması ya normalmidir sizce
girl_boy_annesi Rabiakltk5 canım yerleşme oluyur benim kızım da oldu 4. Haftadan 6. Haftaya kadar parlak kırmızı olmadığı müddetçe korkma ama yinede bi doktora görün
2kizanasi Yerleşme kanaması olabilir daha çok yeni olduğu için, içiniz rahat etsin isterseniz doktora görünün bişey verebilir