Canimyavyum Kızlar doğum yaptım , bebeğimin kalbin de delik var asd sekundum 4.1mm başına gelipte kapanan var mı dr yüksek ihtimalle kapanır dedi ama çok korkuyorum
127383 Canimyavyum benim kuzenim kalbinde delikle doğdu ama sonrasinda kendiliğinden kapandi canim içini rahat tut
Nlfr123 Canimyavyum bizimde vardı 6 ay sonra kontrole gıttım kapanmıs bunlr yenı dogan bebekleron cogunda oluyormus üfürükmül adı zamanla kapanıyormus
Canimyavyum Linoosh 1 aylığız biz dün profesöre götürdük o söyledi ama %80 kapanır dedi 6 ay sonra kontrole gelin dedi
Linoosh Canimyavyum bazen de 1 yılda kapanıyor ben de goturcem bir yaşını geçti bakalım korkuyorum. Ama asd türü sanirim kapanıyor
Canimyavyum Nlfr123 birde iki kez oldu daha ağlarken ilk başta normal ağlıyor içten çok ağladığın da morarıyor gibi oluyor
Nlfr123 Canimyavyum suan boyutu hatırlamıorun 1.5yıl oldu evragında yazıyordu ama bızede delık var. kapanır dendi o kadar